tiistai 14. helmikuuta 2012

Helmikuun bookcrossing-tapaaminen

Olin tänään bookcrossing-tapaamisessa. Paikalla oli ihan mukavasti porukkaa ja kirjoja jälleen kasoittain. Viemiset ja tuomiset menivät minulla tasan, sillä vein tapaamiseen neljä kirjaa ja yhtä monta kannoin kotiin. Odotin taas tapaamista mielenkiinnolla, sillä koskaan ei tiedä mitä sieltä löytää.

Tällä kertaa löysin L.M. Montgomeryn Anna ystävämme -tyttökirjaklassikon. Täytyy paikata se aukko sivistyksessä, etten ole koskaan Anna-kirjoja lukenut.

Löysin myös Hannu Mäkelän kirjan Äiti, jossa hän kertoo äitinsä viimeisistä elinkuukausista. En tiedä oikein miksi sen otin, jotenkin aihe tuntui koskettavalta, eikä kirja vaikuttanut liian ahdistavalta.

Lisäksi nappasin mukaani Paul Austerin Sattumuksia Brooklynissa, josta olen kuullut paljon kehuja. Neljäs ottamani kirja on Laura Honkasalon Eropaperit. Honkasalo on minulle uusi kirjailijatuttavuus. Saa nähdä mitä pidän.

3 kommenttia:

  1. Minä tykkäsin Honkasalon Eropapereista, riipaiseva kirja.

    VastaaPoista
  2. Minä taas pidin Austerin Sattumuksia Brooklynissa! Auster on oikea sanataituri!

    VastaaPoista
  3. Kiitos kommenteista, Maria ja Tuulia. Mukava kuulla, että piditte. Minäkin odotan innolla, että pääsen tuota pinoa lukemaan, kunhan ensin saan parhaillaan lukemani kirjan loppuun.

    VastaaPoista