tiistai 28. elokuuta 2012

Post it -tunnustus



Kun avasin koneen, minua odotti ihana yllätys, sillä
Luettua-blogin Sanna oli antanut minulle post it -tunnustuksen. Kiitos paljon. 

Tässä post it -tunnustuksen säännöt:  

  1. Kiitä linkin kera bloggaajaa, joka tunnustuksen myönsi. 
  2. Anna tunnustus viidelle (5) suosikkiblogillesi ja kerro siitä heille kommentilla.
  3.  Kopioi post it-lappu ja liitä se blogiisi.  
  4. Ole iloinen saamastasi tunnustuksesta, vaikka se onkin kerrottu vain post it-lapulla ja toivo, että omat lempibloggaajasi jakavat sen eteenpäin. 

On niin paljon blogeja, joista pidän, että viiden valitseminen on vaikeaa. Harmittaa, että ehdin niin vähän lukea toisten blogijuttuja. Koska on pakko valita, niin tunnustus menee eteenpäin seuraaville:

1)
Jennin K-blogi - koko lailla kodikkaasti -blogille, koska blogissa on mielenkiintoista asiaa puutarha- ja hyötykasveista ja paljon kauniita kuvia.

2) Kuuttaren lukupäiväkirja -blogille, koska blogi on ulkoasultaan kaunis ja minulle uusi tuttavuus, johon haluan tutustua paremmin.

3) Marian Kavioiden kopsetta, tassujen töpsötystä -blogille, koska blogi on sympaattinen ja on aina mukava lukea eläinystävien touhuista.

4) Satun luetut -blogille, koska olen saanut blogista vinkkejä mielenkiintoisista kirjoista.

5) Sanojen jano -blogille, koska se oli ensimmäisiä lukemiani kirjablogeja. Toivottavasti sinulla, Jum-Jum, on kaikki hyvin. Olen kaivannut kirjoituksiasi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti